معرفی کتاب: موانع ارتباط مؤثر داخلی

نویسنده در کتاب موانع ارتباط مؤثر داخلی آورده است: ارتباطات داخلی تأثیر زیادی بر عملکرد، بهره وری و اعتبار خارجی شرکت دارد. از طرف دیگر، اقدامات ارتباطی ضعیف به ضرر شرکت است و عواقب آن ممکن است فاجعه بار باشد.

بنابراین، کتاب تأکید می کند که ارتباطات داخلی مؤثر چقدر مهم است. سعی کتاب در شناسایی موانع است تا در آینده از بین برود یا از آنها جلوگیری شود.

سایت آمازون درباره این کتاب نوشته است: کارمندان یک برچسب برای یک شرکت هستند و می توانند طرفداران جنگیدن برای بهترین نام شرکت باشند یا دادستان ها آن را در مصیبت فرو ببرند. مسئولیت راهنمایی کارمندان در جهت مناسب به عهده وظایف داخلی است.      

عنوان انگلیسی: Barriers Hindering Effective Internal Communication: PR in Business

نویسنده: Milena A. Orlinska


منبع: کتاب سال روابط‌عمومی/ انجمن متخصصان روابط‌عمومی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *